Főmenü:
Képzések
A Magyarországon működő vállalatok nagy részét jellemzi az igény kulcs üzleti folyamataik javítására, fejlesztésére, azonban ezt rengeteg koordinálatlan energiával és erőforrással teszik, amelynek eredménye az egyhelyben topogás. Ezt a jelenséget talán leginkább "Vállalati Brown Mozgásnak" nevezhetjük.
Amennyiben Ön, mint cégvezető sikerre szeretné vinni vállalatát 3 fő területre kell koncentrálnia, melyek:
- Stratégia
- Folyamatok fejlesztése
- Innováció
Stabil vállalati fejlődés nem érhető el, amennyiben csak bizonyos területekre koncentrálunk, hiszen a közelmúlt gazdasági híreit böngészve is belátható miként vezettek ezek a hibák szerencsés esetben átmeneti profitcsökkenéshez, súlyosabb helyzetben piacvesztéshez, cash flow problémákhoz, vagy akár felszámoláshoz.
Vállalati stratégiáról a széles szakirodalom mellett MBA képzéseken is lehet tanulni, azonban strukturált folyamatfejlesztési módszerek, mint LEAN illetve SIX SIGMA, csak pár éve kerültek be a hazai multik eszköztárába és a jelenlegi magyar nyelvű szakirodalom is csak néhány igazán használható kiadványt jelent. Bár innovációról, K+F-ről rengeteg szó esik a médiában, viszont erősen misztifikált pedig TRIZ módszer segítségével ez is standardizálható, tanulható.
Üzletviteli tanácsadó szolgáltatásunkkal elsősorban a kritikus üzleti folyamatok fejlesztését segítjük, illetve tanítjuk meg azokat a LEAN, SIX SIGMA, illetve TRIZ eszközöket, amelyek akár azonnal használhatóak a mindennapi munkában. Kihelyezett oktatásainkon az elmélet mellett nagy hangsúlyt fejezünk a gyakorlati oktatásra és az oklevél megszerzésének általában feltétele egy tréning projekt sikeres elvégzése és fenntartható eredmények felmutatása.
Vállalati stratégia kialakításával és megvalósításával kapcsolatosan pedig olyan témákban ajánljuk segítségünket, mint például az üzletmenet folytonosság biztosítása, mely távolról sem csak az IT biztonságot jelenti.
Magyarországon az innováció standardizálásáról alig hallani, pedig TRIZ módszert alkalmazva rövidíteni lehet az átfutási időket és olyan új termékeket, szolgáltatásokat alkotni, amelyekre valódi vevői igény jelentkezik. Gondoljon csak Apple példájára: úgy vált sikeresé a vállalat, hogy piacot tudott generálni az által kifejlesztett termékhez, s a versenytársak csak kullogtak utána az első években.
A megfelelő képzés kiválasztásának 2 fő titka:
Cége méretének és folyamatfejlesztő kultúrájának szem előtt tartása (ne akarjon Six Sigma képzést, ha nem ismeri a 7 elemi eszközt)
A tréninget követő mentorálás, segítségnyújtás idejének megfelelő meghatározása (ne érezze, hogy elengedték a kezét idő előtt)
Kérjük, tekintse át képzés ajánlatunkat online, vagy töltse le pdf formátumban és kérjen részletes tematikát!